Spänd inför morgondagen.

Imorn är det rätt mycket som händer för mig. I alla fall om man jämför med det som hänt dom senaste veckorna. :P

Fredag:

  • Jobba 7.45-16.30
  • Leta skor!! När jag hinner
  • Hämta glasögon! När de ringer
  • Linda kommer!!! :D 18.00
  • Tvätta MASSA tvätt. 16.00-20.00
  • Packa När allt annat är klart.

Jag kände mig tvingad att jobba imorn så jag sa ja när de frågade om jag kunde. Innerst inne känner jag mig inte helt bra än. Men jag kan ju inte stanna hemma från jobbet och sen åka iväg på semester. Jag menar, orkar jag inte jobba så orkar jag inte åka iväg heller. Så resonerar jag.
Fast jag har fortfarande lite feber. Men med lite brustabletter så blir allt bra.

O ska spela match imorn med. Så honom hinner jag inte få så mycket hjälp av. Han lovade i alla fall att slänga in två maskiner tvätt klockan 16, när tiden börjar. Annars hinner vi inte tvätta allt. Får se om jag kanske får sluta lite tidigare imorn. Men då kan jag inte möta Linda på stationen.

Nu ska jag sortera tvätt för det litar jag inte riktigt på att O klarar helt rätt än. :P Haha.. det gör faktiskt inte han själv heller. Ska dessutom skriva ett litet instruktionspapper till honom. Med grader och hur han ska göra. :P Jaja, bara jag får lite hjälp! Puss & Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0