Allsugning AB



Hihi, lite lustigt.
De håller på och ska lägga nya rör i hela området här, och nu blev det till slut våran tur.. De har redan hållit på några dagar men det kommer nog dröja några dagar ytterligare.. luktar gör det med. Fy fan. Det är avloppsrören som dom håller på med alltså.
På torsdag stänger dom av vattnet i vårat hus mellan 8-18. Typiskt att det är den dagen jag jobbar kväll och därmed har sovmorgon.. betyder att jag får duscha på kvällen och sen spara en liten mugg så jag kan borsta tänderna.
Jag kan slå vad om att jag kommer vara supersugen på ett glas med kallvatten då med, bara för att jag inte kan dricka det. Men det är ju inte hela världen faktiskt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0