feber...

... har jag tydligen inte. Är inte varm i pannan. Men har fortfarande sådär störigt ont i hela kroppen så jag piper så fort jag slår i mig någonstanns. Allt är jobbigt. Jag kan i alla fall andas bättre nu efter att jag använt nässpray och så har svullnaden i halsen gett sig lite.
Behöver vila mig lite, skämma bort mig lite. Sova länge. Har ju vaknar sjukt tidigt varje dag denna vecka.. jobbigt när jag har chans att sova men inte kan.
Jao, förstår att det inte är så kul att läsa om mina "krämpor".. ;P men ni får stå ut.

Har faktiskt ont i magen också, eller under hjärtat där magsäcken sitter också. Måste luta mig bakåt.. Jag undrar vad det kan bero på.. Kanske det som Michelle sa.
 nej, det är nog bäst jag lägger mig och sover.. kanske jag är 21 imorn igen och inte 91 som jag mina "krämpor" tytt på idag. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wellermo

Vaktmästaren var tvungen att fixa detta, för det kunde man inte göra själv

2008-11-05 @ 14:14:12
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0