Gottegrisar

O var iväg och handlade förut... trodde han bara skulle köpa snus men så kom han hem med två påsar med massa gott i.
Han hade köpt:

Hel ananas
Morötter
Japansk mix
Chips
Smågodis
Chilinötter
Cashewnötter
och olika dip-såser


Jag tittade undrande på O.
Han bara sa: "Ja, jag blev så jävla sugen!"
Jag undrade om han var gravid.

Så nu har vi suttit framför tv:n och varit onyttiga. Jag har faktiskt varit väldigt duktig ändå och hållt mig till ananasen, morötterna och den japanska mixen. Lite dip blev det också... till morötterna.

Det blev ju inget igår.. så då blev det idag istället. :)

Nu ska jag duscha och sen sova tror jag. Ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0