jobbångest

Åååååh, hatar det här!

Bara tanken på att veta att om några månader så är jag definitvt arbetslös, det ger mig sån himla ångest! Sitter och kollar på ams nästan varje dag men det finns aldrig nåt som passar just mig. Fan fan fan.

Gick hotell och restaurang i skolan och jag ångrar det så hiiiimla mycket! Jag vill inte jobba med det. Jag har inte alla kurser som behövs för att plugga om. Måste läsa engelska B för att få göra det...
Men orkar inte plugga, vill bara jobba, nu!

Det finns massa jobb som jag vill. Och som låter så himla bra.. men så kommer det där sista.. "vi ser gärna att du har någon pedagogisk utbildning.... och att du har flera års utbildning... "

Jag har fem (sex) småsyskon, räcker inte det? Jag har lärt mig hela livet.
Jag kan lära mig!

Usch, får så ont i magen. Får sån ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0