Jobbet idag.

Dagen gick fort idag! Kom till jobbet och satte igång med arkivet på en gång. När klockan slog 15.55 så stod jag fortfarande där inne och arkiverade. (Hade såklart hunnit med en lunchrast plus en kortis till) Snacka om att man blir effektiv när man inte bli avbruten hela tiden. Verkligen skillnad! Hann med hela arton dagar! Inte illa pinkat kan jag tala om. Vanligtvis hinner man kanske fem-sex. Mhm...

På måndag nästa vecka så måste jag meddela chefen hur jag vill göra. Om jag ska tacka ja till två månader till eller inte... Inget som nappat än så det lutar åt ett ja från mig. Hm... kommer få magsår av all denna "dunkla" stress.. vet inte hur jag ska kunna förklara den. Men det är ingen vanlig stress.. utan en sån som käkar upp mig inifrån. Jaja..

Nej, ska käka lite kvällsmat snart.. Njuta av kvällen. O jobbar sent denna vecka. Puss & Kram! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0