Kräftor, stek och äppelkaka.

:) Idag åkte jag, Ch, Jo och papi hem till farmor och farfar. Dit kom också min kusiner E och E. Allihopa var helt förvånde över att jag hade glasögon. Det visste de tydligen inte om. Men jag vet att jag har sagt det.. så det är dom som inte har något minne. Faktiskt. Haha...

F & F bjöd på kräftor till förrätt. Stek och potatisgratäng och biffar med potatis och brunsås till varmrätt. Till dessert blev det äppelpaj med vanlijsås och efter det kaffe (saft för mig) och dammsugare. Nu är jag så mätt så jag knappt kan sitta upprätt. Haha, helt sjukt.

Jag fick låna en resväska av farmor och farfar med som jag ska ha med till Thailand. I sista sekund kom hon på att jag kanske skulle ha med mig en adapter med.. så det skickade hon med. Och så en magväska. Haha.. tack farmor.

Jag sov väldigt dåligt i natt. Fick dela säng med min lillebror och han har legat och gnisslat tänder hela natten. Sjukt svårt att sova då. Skulle behöva öronproppar. Men hoppas jag sover bättre i natt.

Nu ska jag ringa Oscar och sen Michelle tänkte jag. Fråga om hon vill leka med mig någon dag. Sen ville mamma att jag skulle hjälpa henne att göra ett städschema.. Får väl se hur det går.. See you! Puss!

Kommentarer
Postat av: Michelle

klart jag vill!

2008-11-02 @ 21:22:16
URL: http://chelley.blogg.se/
Postat av: Sofia Wellermo

Vad är en adapter?

2008-11-03 @ 16:18:24
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0