Måndag.

Jag var som sagt hemma från jobbet idag.. men tro inte att jag är utvilad för det. Först så somnade jag inte förens vid tre.. och sen vakna jag vid fyra när Os klocka ringde.. sen dess har jag varit vaken.

Var till farbror doktorn idag med.. jag tyckte inte jag behövde det eftersom jag tror det är vanlig hosta och förkylning jag har. Men svärmor var envisare än jag denna gången.

Doktorn kom fram till att min sänka var så låg att den knappt kunde vara lägre... och att jag hade "lite" feber. Eller hur vad det han sa nu..
typ: Lite i överkant men inte så mycket att man kan kalla det feber.

Haha, hostar gör jag än. Fick en ny hostmedicin att plocka ut i alla fall... Kanske funkar bättre än Cocillanan jag hade sen innan.
Mollipect hette den.
Jaja.. Ska ta en skvätt hostmedicin nu. (Tycker det är så hiiiimla gott, på riktigt alltså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0