sick

Jo, ni som läst i veckan har väl läst att jag kände mig sjuk
. Jag kände mig som 91 ett tag där.. och det blev bättre. Men igår kom det tillbaks igen. När jag vaknade på morgonen hade jag ingen röst alls och var så täppt att jag inte kunde andas alls. Fick bli astmamedicin med.. blev superskakis. På jobbet fick jag vara i arkivet så mycket som möjligt vilket var tur eftersom jag inte själv hörde vad jag sa. Ännu mindre hörde patienterna. Borde kanske inte jobbet egentligen men jag gjorde det ändå.. kan ju inte vara sjuk jämt!
Under dagen blev det så småningom värre, fick tryck i pannan och under ögonen (bihålorna) och så blev jag helt tårögd av det.
Bokade en läkartid så fick utskrivet en medicin som är slemhinneavsvällande. Hoppas jag mår bättre imorn.
Så, så kan det vara.

O är ute på krogen nu.. surprise. Jag som trodde att vi skulle ha en gemensam kväll för en gångs skull.. var en evighet sen sist. :/
Och jag har gjort varm choklad (mammas recept = m
uuums). Har dessutom käkat lite tacos som O gjorde i ordning. :) Men det är väl typ det jag hade att säga... :P Är sjukt trött och kan egentligen inte komma på en vettig anledning till varför jag sitter här när jag kan lägga mig i vårat svala sovrum och sova. Men något drog mig mot bloggen... Behövde väl tycka lite synd om mig själv, lite öppet sådär. ;P
Och nu har jag sjukt ont i magsäcken (?) igen. I alla fall tror jag det är magsäcken.. ska lägga mig nu. Bye for now. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0