Söndag

Sitter med en liten kisse i famnen. Han ligger och spinner högt och borrar in sitt huvud i min arm. Lite svårt att skriva med en arm. :P Men så himla gulligt.

Nej, nu hoppade han ner...

En lugn dag för oss idag. Vi sov rätt länge. Vaknade utvilad men med ryggont.. eller svankont. Dumma den.
 Jag lagade lite lasagne till oss. Gottgottigottgott! Oscars reaktion när han kommer in och ser vad jag lagar: "Mäh, jag vill ju ha tacos, jag är inte alls sugen på det där!" Haha, jävla otacksamma barnrumpa! Men han åt sen med god aptit ändå. ;P

Christian åkte hem för en liten stund sen också. Han var ju och kollade på någon konsert igår med fyra band som spelade tror jag. Vi trodde allihop att han skulle komma hem sent, typ tre eller nåt. Men klockan tolv kom han hem... Tror inte han var speciellt sugen alls på att lägga sig och sova då. Men det hade ju jag och O redan gjort. Hehe..
Nä, skulle vilja gå ut på en liten promenad. Undrar om jag får med O ut.

See you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0