Sticky

Jo, jag jag gick faktiskt ut. Helt själv till en början.

Jag tänkte gå till antingen Sticky Fingers eller Gamleport.. för det är typ de enda ställena jag hittar till.. Och så skickade jag ett sms till Os mellanbror M, jag jag jobbar tillsammans med.. och frågade om han spelade någonstanns i kväll.
Han svarade att det gjorde han inte, men några han kände gjorde det på Sticky. Så han kanske skulle dit. Så då gick jag dit.
(Ursäkta min skrivning och formulering av ord... om det blir lite tokigt. Alkohol i kroppen.... :) )

Så en liten runda dit blev det... Jag kom för sent för att höra dom M kände men vi lyssnade på ett annat band i stället då. Minns inte vad dom hette men dom var bra.
Nåt på C tror jag... Cornelia? Nej... äh...

När jag kom hem så hade redan O kommit hem... och för den som vill veta mer om det får fråga mig.

Jaja, det var väl inte jordens vettigaste inlägg det där.. men men. Hoho.. Nu ska jag ta och plocka ur linserna och sen stupa i säng.

Och så klart borsta tänderna och klä av mig... men det är ju så självklart att man gör det...så jag tänkte först inte skriva det. Men sen precis när jag skulle trycka på "spara & publicera" så tänkte jag det att: "nu kanske någon tror att jag inte gör det... och bla bla bla.." så blev tvungen att skriva med det med.

Okej, det var världens förklaring. God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e grym sandra :D

MEr sånt från dig, och mindre gnäll om 8 timmar på bussen ;)



Snart är det Tallin, ..

E du taggad, paggad och klar? :P

2008-11-30 @ 22:43:51
Postat av: Millan

Tufft gjort! Nu är du officiellt min idol!

2008-11-30 @ 22:51:13
Postat av: Sandra

Svar till Linda:



Skriv mer blogg mupp!

Haha, jag ska soooova! Och sen kanske börja dricka... men kanske inte redan klockan 8.15 då bussen går. ^^ Vi får se!



Svar till Millan:

:D Hihi, jag har ett fan! Jag kan skriva min autograf till dig sen! Jag har övat! ;D

2008-12-03 @ 00:44:34
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0