Tristess!!!!!

åååhh. Jag är så sjukt sugen på att hitta på något. Nåt, vad som helst!
Skulle lätt kunna hoppa in i duschen och sen sminka mig och dra ut, själv! Själv! Hur mobbad är inte jag?

O ska ut med sina kompisar! Surprise..........
Jag frågade om jag fick följa med.. men näh! "Vi ska ha 'herrmiddag' innan". Haha, va? Ett finare ord för förfest eller?

Nej, jag ska sitta här hemma och ruttna, sakta men säkert.
Vill du bli min vän?

Åhhh, just nu känns det så himla jobbigt att jag flyttat så långt bort. Just nu känner jag mig som  världens eländigaste person.. mycket möjligt att jag är det, att  jag inte bara tror det. Haha...

Varför har jag så svårt att träffa folk för? Åååååååhhhhhhh! Jag kräks på mig själv.

Fan vad illa jag är. Sitter och tycker så synd om mig själv... nej, jag ska fan hitta på nåt idag jag med! Ska inte låta detta sjukt tråkiga väder stoppa mig. (regn)

Kan man gå ut själv? Om någon där ute undrar kan jag ju påstå att jag tappat bort mina vänner.. men att jag absolut inte har gått ut själv!

Nej, nu säger jag så. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0