wasgij

 Jag köpte ett pussel på tradera. :) Jättekul pussel faktiskt, för det är inte som ett vanligt pussel.
Alltså, okej, det är bitar som vanligt och så.. :P Men själva bilden är annorlunda.
Jag har den bilden som jag visar nu.. men själva pusslet är på det som gubben bakom hästen ser. Alltså är själva bilden ur hans perspektiv. Fattar ni?
Det fattade inte jag först.. så när jag började så svor jag och tänkte att "va fan är det här??"

Men det var oöppnat när jag köpte det.. så inga bitar saknas. :P

Det är typ bakofram, precis som dagens rubrik. :) (Och som pusslet heter)

Kommentarer
Postat av: sarah

ooooh, fint pussel!

jävligt bra idé.



mm, farbrorn som inte ville vara stor, jâttebra, tack!

de vilda djurens flykt var redan uppskrivet, men den är sa fantastisk att jag nästan borde ha den tva ganger :)

2009-06-28 @ 09:03:32
URL: http://chiquirritina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0