Afterwork.

Direkt efter jobbet igår åkte vi spårvagnen till Mañana som är en tapasrestaurang i stan. (bild från restaurangmanana.se). En tjej på jobbet slutade så det var som en avskedsfest för henne. Väldigt trevligt hade vi verkligen och så gick vi igenom hela drinklistan, nästan.  Jag hoppade iofs av den ganska tidigt då jag kände att jag nog inte behövde dricka sådär jättemycket. :P Plus att det blev rätt dyrt...
Vi hade bokat ett bord men tydligen så hade några andra bokat efter oss så det slutade med att dom halvt som halvt slängde ut oss för vi suttit så länge. Haha.. Alla ville stanna kvar. Vi gick istället till The Bishops Arms. (bild från fragment.nl) äldigt mycket folk var det där inne, tydligen såg en sköterska skymten av Magnus Betnér. Det ni! Själv såg jag honom aldrig..Trots att jag tydligen gick förbi honom varje gång jag gick på toa, vilket var många gånger. (bild från media.hd.se) En himla kul kväll, tycker sånt kan göras oftare! Synd att jag fortfarande känner mig lite utanför. Har egentligen ingen anledning alls att känna så men gör det ändå. Os bror sa: Ta för dig, ta plats! Jo, i'm trying.
Hur som helst så fördes en riktigt lång och kul diskussion om hur folk känner inför att man tar på varandra. Haha, en av tjejerna sa: "Men alltså, jag bryr mig ju inte om Marcus tar mig på tuttarna. Jag tar ju inte det som att han vill ha sex med mig. Det betyder ju alltså inte att det måste vara sån himla sexuellt stämning bara för att vi tar varann på brösten. Jag menar, jag kan ju ta han där, så varför ska inte han kunna ta mig där." Typ så, gud vad jag garvade. Så fortsätter Marcus: "Ja, men det är ju så vi hälsar, honk honk. Kupar om dom liksom". Okej, inser att det kanske lät roligare igår än idag när jag försöker berätta. :P Jaja, det var en trevlig kväll, det var det jag skulle säga. :) Tror jag ska ta och baka en äppelkaka nu faktiskt. Orkar jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0