Bakis

Igår följde jag med O ut. Vi åkte in till Kungälv..

Rätt mkt folk var det om man jämför med sist jag var ute. Kul hade jag också faktiskt. Och O drack inte för mycket!! Vi satt och snackade, träffade några av Os vänner och dansade. O tyckte att vi skulle dansa oftare.. typ hemma. hahaha..

Regnet öste ner så vi tog taxi hem. Full bil. Först till Bohus för att vi skulle av. Sen en kvar "A" som sa han skulle till Nödinge men sen kom han plötsligt på att han skulle till Surte. Men sen när taxin var där så ändrade han sig igen.. Och då skulle han tillbaka till Nödinge. O och hans kompis var kvar i bilen för A var alldeles för onykter.
När O kommer hem är han vansinnig. Det slutade med att O fick betala allt för A hade inte sitt kort med sig. 820:- på en taxiresa!!!!
Jag blir också upprörd när jag tänker på det. Den killen är fan skyldig oss 800 spänn!

Idag vaknade vi sent. Halv tre! Så vi har inte gjort sådär jättemycket.. ätit lite mat och så. Kollar på Miami Ink nu.. Fina grejer kan dom göra!

Osammanhängande inlägg som vanligt av mig. Men nu ska jag fortsätta äta vindruvor. :) Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0