God morgon / Förmiddag

Eller kanske middag?

Jag sitter i alla fall i mina blå-vitrutiga pyjamasbyxor och mammas rosa gamla nattlinne och kollar lite på datorn. Ni kan ju föreställa er hur hett det är på en skala på ett till tio. Eller förresten, gör inte det...
Orkar inte hoppa in i duschen än. :/
Jag har bokat tvättstugan tills i eftermiddag i alla fall så där nere kommer jag spendera hela min lördag. Yeeey. Kul jul va? Vi har hur mycket tvätt som helst. Kommer säkert bli åtta maskiner, som vanligt. Jag förstår inte hur vi lyckas egentligen... med tanke på att jag hela tiden klagar på att jag inte har något att ha på mig, likaså O. Men ändå lyckas vi fylla åtta stora maskiner, nästan varje gång. Dessutom har både jag och O inte våra vanliga kläder på jobbet utan arbetskläder.. nej, jag fattar inte alls! Anyway.....

Idag fyller Os bror M år. Grattis till honom som fyller 31. :)
Och sen kanske Os mammas, alltså min svärmors brors son hit för att spela tv-spel. Han är hela fem år gammal och är superfascinerad av spelet. Tekken 5. Sitter med stora ögon, benen sparkar i luften/marken och tungan hänger utanför. Vi får se om O hinner vakna innan det är kväll så han hinner komma.

Men nu måste jag verkligen duscha om jag ska hinna sortera tvätten innan det är dags att tvätta. Puss och hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0