Hos Michelle

Ja, som rubriken förklarar så är jag alltså hos Michelle nu. I lilla Örebro. Vi vaknade för en liten stund sen och ska snart äta frukost.

Jag skäms supermycket för jag stängde av alarmet i sömnen så jag missade att sjukanmäla mig från jobbet idag. Så de väntade på mig när jag ringde.
Imorn ska jag jobba kväll är det tänkt.. jag borde nog inte jobba med tanke på att jag fortfarande inte mår bra. Men jag har redan dåligt samvete och det skulle bli ännu värre om jag sjukanmäler mig imorn också och då tvinga dom att hitta någon annan att jobba kväll för mig. Jag får så dåligt samvete!

Snart ska jag i alla fall åka hem till gamla Götet. Får träffa O igen.. det var ett tag sen nu. Han jobbar kväll så han är ju inte hemma när jag kommer men vi träffas senare. Nej, nu blir det frukost. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0