Jag undrar...

Jag undrar hur länge O tänkt sova idag.... Nu är ju faktiskt klockan rätt mycket. Snart kväll ju! Eller ja, det var väl att ta i.. men så här sent ska man i alla fall inte sova.
Jag har varit där inne x antal gånger nu och försökt väcka honom.
Tände lampan - "släääääck", skrek han.
Släckte lampan - "Tack", mumlar han.
"Älskling, jag tycker du ska gå upp nu!"
"Mmmmm....", får jag till svar.
Kryper in under täcket och pussar honom. (Och tänker att nu måste han väl vakna!)
"Aaah, ta inte bort täcket, jag fryser!", får jag till svar.
"A kommer snart.", säger jag till honom och flinar finurligt. (Os kusin 5 år)
O spärrar upp ögonen och stirrar på mig. "Du skojar va?"
"Ja, men du skulle ringa när du vaknar."
"God natt!"

Ja, givande va? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0