Mary Kay

Idag fick jag lämna ifrån mig dessa produkter. Jag fick vara "provdocka" i två veckor för produkterna som är mot akne. Och dom gjorde verkligen underverk!
Jag har väl kanske inte direkt mycket akne.. men har alltid nåt.. och dom har försvunnit nu. Plus att min hud varit lenare än en babyrumpa. Nästan. (Med nackdelen att O jämt ska gulla med dom, kinderna alltså...) Det var verkligen med stor sorg jag lämnade ifrån mig dom tre tuberna. Dom fattas mig...

Okej, ska vara lite seriös... försöka.
Men det blir nog att köpa av henne sen.. Bara det inte är föööör dyrt! Jag har faktiskt fått en tid på Sahlgrenska i november för att kolla upp dom där grejerna som går under huden. Får se vad det leder till.

Känner att denna info kanske inte var så jätteintressant för er... men, jag skriver om vad jag vill här i. :) Och nu skriver jag ju aldrig dagbok längre, (alltså med en riktig penna och på papper som man kan vika (Ironi)), det gjorde jag varje kväll förut.. och då dyker det upp såna här inlägg ibland. :P Så är det med det. Nu ska jag faktiskt nana stock. Så, natti. Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Mum

Fick du inte veta vad grejerna kostar??? Tycker du ska prova mitt recept innan du köper dessa produkter för jag tror det är jättedyrt...och en sak till...sluta ursäkta dig för att det du skriver inte är intressant för det är det visst, så det så! Kram

2008-10-23 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0