Sova skönt.

Gud så skönt jag sov i natt! Som en stock verkligen! Antingen hade jag eller så har O (jag gissar på O) stängt av alarmet så vi sov lungt vidare båda två. Som tur är har jag ett extralarm på, ett "nu-är-det-dags-att-gå-till-bussen-alarm". Så jag flög ur sängen, O liksaså.
Kom lite sent till jobbet idag med andra ord.. men jag har så himla mycket flex att ta ut så det gjorde inte mig så mkt.. Och det blev ingen större panik i kassan heller som tur var.
Men vad trött jag är, fortfarande. Trots att jag sov så gott i natt.
Är det vädret mån tro? Jag blir så trött när det är så mörkt hela tiden. Det är verkligen det, från det att jag går till bussen på morgonen tills det att jag åker hem. Fy säger jag bara. Vill ha värme och solsken! Haha, alla mina tankar leder till Thailand.

Förresten, det är nog en sak ni får vänja er vid... hehe, det kommer bli mycket tjat om Thailand. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0