Tekken 5

Haha, lilla A kom hit tillslut. Hans pappa var också med.. och så satt vi här vi fyra och spela Tekken 5.  Kul var det och lilla A var så involverad i spelet så vi satt och skrattade allihopa.. satt på knä och hoppade framåt. :) Jag ska ta och utmana O sen.. haha

Jag och O körde en match förut och så sa vi att den som förlorar får tvätta all tvätt i ett helt år. Och jag vann!!! Haha, tror ni jag slipper det nu under det kommande året? För det tror inte jag... :P Men Os farbror var ju med som vittne om han skulle komma och säga nåt. ;P

Nu ska jag ner och hämta sista tvätten och hoppas det är torrt! Eller förresten, nu ska jag köra ner O att hämta sista tvätten! Hihi :D

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0