Trött som fäjn.

Mmmmhmmm, ska lägga mig direkt när jag skrivit klart detta. Tänkte bara snabbt skriva att jag lever och berätta om denna dag. :) Och gårdagen.


Igår åkte jag med plastsvärfar direkt till Kungälv, till Os bror med familj. Där var även O och svärmor + svärmors bror och hans familj. De är och hälsar på från Dalarna. Söt dialekt har dom.
Mysig kväll. Jag tog hand om Ad en stund, söt söt är han! Hans mamma A sa att hon märkte att jag har gjort sånt förr. Haha, det har jag ju gjort faktiskt. Har ju lite småsyskon hemma.
Iaf, ja, vi åkte hem sen för stora killen T skulle sova.

Idag gick jag upp som vanligt och så började jag städa lite. Lite blev lite mer och lite mer blev mycket. Det slutade med att jag missade bussen till jobbet...
När dagen var slut skyndade jag mig hem för att städa klart det sista.
Haha, nu undrar ni säkert varför jag hade så bråttom med att städa.. men vi skulle få besök från familjen Dalarna. Jag visste inte när de skulle komma och O var inte hemma så han kunde hjälpa till för han var på "genrep" inför Ads dop på söndag. Så, I was all alone!
Jag hann i alla fall städa klart allt och lite extra och de kom och jag bjöd på Äppelkakan jag bakade förra helgen. Den gick hem! Kul. :)

Nej, detta skulle ju bli ett kort inlägg. Haha, så blir det aldrig med mig. Men nu ska jag i alla fall tvätta bort sminket, borsta bissingarna och sen stupa i säng. Förlåt för mitt osammanhängande inlägg.... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0