en till.

Ja, jag tänkte. wth, jag har redan gjord ca hundra såna här listor/quiz så en till skadar väl inte. Jag har inte så mycket bättre för mig ändå.

HAR DU ?
Folköl i kylen :
Nej, starköl. (Os)
Något husdjur : Ja, mina två sötis kissar. Figaro och Byron
Någon favoriträtt :  Thai- och kinamat, fiskgratäng och flygande jacob.
Någon flick/pojkvän : Ja, min O.
Puder på dig :  Nja, var typ beroende av det förr men har inte använt det på länge nu faktiskt!
Några framtidsplaner : Mhm! Om jag har!
Någon sjukdom : Haha, inget officiellt ;)
Gymkort : Nej......
Några kärleksproblem : Jo, några såna finns det kanske.
En homosexuell kompis :  Nja, vi har inte pratat på länge...
Duschat idag : Ja, alldeles nyss. Sitter i handduk fortfarande.
Någon kompis som snarkar :  Haha, ja.
Någon vän som spelar i ett band : Os bror.
Några mvg:n : Fan vad jag blir sur nu, jävla lärare säger jag. En lång historia som jag inte orkar berätta om nu.. haha
Någon som förstår dig : Jag hoppas det!
Tuff kompis som kan försvara dig : Eh, va? Ja? Kanske? Vad är det för fråga?
Något beroende : Hmm.. nä...
Fikat idag : Nope.
Nagellack : Yes! Hatar att vara utan, känns så himla obehagligt på naglarna!
Någon vän som bor i ett annat land : Både vänner och släkt.

VEM ? ..
Avskyr du : Niklas.
Hånar du : Ingen. I alla fall inte medvetet.
Delar du mest minnen med : Linda och Marika.
Längtar du mest efter : Familjen och vännerna i hemorten!
Stör du dig på : Ingen speciell så, mest allmänt folk som ljuger, inte lyssnar och avbryter.
Gosar du med : Bejbi och mina kissar.
Lagar mat : Både jag och O.
Diskar : Jag mer sällan än ofta. O oftare än sällan.
Tror att den är någon : Va?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Metro och cosmopolitan
Buss åker du oftast : Den som rullar... hihihi, skrattar åt mig själv.
Frisyr har du : Blond/Mörkblond, en vanlig frisyr..
Dag fyller du år : 25 april.
Årstid föredrar du : Sommaren och våren. Sen kommer vintern och sist hösten.
Stad är du uppväxt i : Ingen stad. Hallsberg. Det är en skithåla.

VAD ? ..
Gör du nu :
Den här listan.. sen sova.
Gör dig till en bra människa : Ja, jag är inte elak.. oftast. Jag bryr mig och tar gärna hand om.
Gör dig till en dålig människa : Enklare att svara på. Jag klagar mycket och är sjukt envis.
Vill du arbeta med : Vill arbeta med barn!!!!!
Är roligast just nu : "Whos line is it anyway" är roligast fortfarande.
Har du på dig nu : En handduk.
Har du för smink idag : Inget just nu. Innan det gamla vanliga, everydaymakeup.
Äger du för skor : Massor, men inga som passar sig.
Har du för storlek i skor : 37-38.
Läser du för bok : Sushi för nybörjare av Marian Keyes
Ska du göra nu : Lägga mig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0