Figaro borta.



Idag när vi kom hem från att vi handlat så ropade jag som vanligt efter kissarna. Men när inte Figaro kom fram så tyckte jag det var lite konstigt. Vi lagade mat och allt men Figaro var fortfarande borta. Jag letade på alla tänkbara ställen men kunde bara inte hitta honom. Skramla till och med med kattmaten men inte ens då kom han fram! En olustig känsla i kroppen fick jag så jag tänkte att han kanske smitit ut. Jag gick ut och letade och ropade men ingen Figaro hittades.
Jag gick in igen och hämtade O som följde med mig ut och ropade men inte heller denna gång hittade vi honom. Lite smått panik började jag få vid det här lager och kände att jag hade en stor klump i halsen. Letade här inne mer. Och gissa vad? Jag hittade honom till slut!
Han hade lagt sig i en byrålåda i hallen. Dom får han upp själv och så stängs dom bara man ger dom en liten knuff. Men där i låg han alltså. Så orolig som jag var! Buskissen får inte gömma sig så! Men usch, tänk om jag inte kollat i lådan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej men hur vill du ha den då? Färg? Vad ska det stå? Något tema?

2008-09-13 @ 23:15:28
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du har du ny msn eller någe för du är aldrig inne? Du får skicka bilder!

2008-09-13 @ 23:46:31
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du får logga in i morgon och skicka bilder.

2008-09-14 @ 00:17:40
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0