Håkan Hellström

Vi kom hem för en liten stund sen nu. Vi var som sagt och kollade på Håkan Hellström. Det var bra!

Om jag inte varit sjuk och lite piggare så hade det kanske varit lite bättre och så hade jag kanske inte blivit så sjukt irreterad på alla som "jag måste fram här!". Vi gick lite tidigare för att slippa köa och så gick vi förbi en sån där hjulgrej där man kan vinna.
Jag satsade på en bricka nr:1-5 och så kom det fram en tjej och sa att hon skulle ha nummer 6, och sen sa hon: jaha, eller ni kanske skulle ha den?
Ja, sa jag. Och tog den också, trots att jag inte tänkt det från början.
Haha, gissa vad? Stjärnvinsten går till nummer 6! Gissa om tjejen blev besviken. Jag blev glad. Är jag elak?

Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg. Inspelat av mig, rätt bra ljud (med tanke på att det är inspelat med mobilen.).. men man ser inte så mkt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad vann du?

2008-09-27 @ 09:43:31
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhh din lilla gottegris! Har du hittat två personer än?

2008-09-27 @ 16:58:46
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0