hem

Jag tänkte åka hemåt i helgen. Hem hem. Alltså Hallsberg, till Papi och Mutter. Det var längesen vi sågs nu faktiskt.. Så det ska bli jättekul att träffa dom igen. Pappa ringde jag idag och sa att vi/jag skulle komma men mamma vet nog inte om det än.. hon märker väl det när hon läser detta om inte annat.
Jag vet ju att det är hennes barnlediga helg.. men det gör inte så mkt. Jag får träffa mina minsta syskon en annan gång. Får se om O följer med.. annars åker jag själv.

På måndag ska jag i alla fall till Mich!! Hundra år sen vi träffades. Hon har ljusparty så då ska jag dit. Får se om jag kanske kommer lite tidigare.. det beror på om jag hinner och får det för värdinnan.

Okej, ska jag tvätta bort sminket och smörja mig med krämen jag fick av doktorn. Plus ta två tabletter och en panodil mot min huvudvärk.
Puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du får komma när du vill..:) ska bli skit kul! :D

2008-09-25 @ 10:09:48
URL: http://chelley.blogg.se/
Postat av: mum

Jaaa, äntligen :))...längtar, kram

2008-09-25 @ 21:55:38
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0