Home

Hemma. Hemma i Bohus.

O hade städat lite.. men inte gjort rent i kattlådan så det luktar inte gott här hemma just nu kan jag lova. Dessutom är jag ganska säker på att någon av kissarna kissat här i vardagsrummet någonstanns för här inne luktar det urin. Jag har letat med inte hittat vart. Kanske har dom eller någon av dom lagt av lite skvättar lite överallt. Protest för att jag inte varit hemma kanske? Jag vet inte.. jag måste i alla fall göra rent sen. Fy, hatar när det luktar så.

Jaja, nog om det äckliga.. O håller på att laga mat med. Det blir pommes och nåt till.. vet inte vad än. Jag är sjukt trött i alla fall. Vaknade tidigt, tidigt i morse men somnade om några timmar senare. Vi kollade klart på en film vi började titta på igår. "Så som i himmelen". Sen åt vi frukost och sen var det nästan dags för mig att gå till tåget. Sofia och hennes granne följde med.

Kanske skriver en stund sen igen. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

miss you, du glömde paraflaxet:P

2008-09-07 @ 20:03:46
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0