Hos mutter

Nu är jag alltså hemma hos mamma. Just nu är hon nere i tvättstugan. Jag har lyxen att få lite av mitt tvättat också faktiskt. Jag har precis duschat och ska snart sminka mig för om ett par timmar ska vi till Michelle, jag och mamma. Mamma trodde först att även min syster ville följa med, vilket hon egentligen ville men hon var hemma och var sjuk.
Har filmat min yngsta bror idag när han sjöng en sång.. han är så söt! Den kommer upp här sen när jag är hemma igen. Mina syskon på bilden...

Dessutom har jag tagit ca hundra bilder på mammas katter Bobby och Lizza. Bobby är megaöverviktig, väger 10kg! Lizza är så liten så liten.. De bilderna kommer i alla fall upp här sen också. :)
Lizza var hos veterinären idag och jag följde med. Mamma trodde det var öronskabb men visade sig vara svamp. Tur ändå.. det kunde blivit väldigt dyrt.

Om O läser detta, vilket jag inte tror.. men vill ändå bara säga att jag saknar dig!

Jag hittade en bild på mig från Christians student. Min bror alltså för den som inte visste det. Låter er inte se den större än så.. haha
Nu måste jag fixa mig! Puss hej! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0