Indisk mat i helgen.

Ja, det har inte hänt så mycket sen sist. En del har väl hänt kanske..

Som i lördags så åkte jag och O in till stan och så gick vi runt lite och åt sen indisk mat. Tigerräkor i en sås och ris och bröd. Först ville jag ha en annan sak men då sa servitören: "Men det tar över trettio minuter att tillaga, " samtidigt som han tittade klagande på mig. Jaha? Tänkte jag.. vad spelar det för roll. Jag fick snällt ändra mig. Men det var faktiskt gott det andra med. Tre komma fem av fem. Mhm..
 Nej, men det var väl gott men inte nya favoriten. Var mest glad över att vi gjorde något tillsammans. Egentligen skulle vi gå och kolla på bio med men det hann vi inte.. den han börja innan vi ätit klart. Men det gjorde inte så mycket. Jag var jätteduktig och hade med mig kameran och allt men när jag ska ta upp den för att ta kort så piper den att batteriet är slut. Fan då.

Igår blev vi bjudna hem till svärmor för mat. Vi träffades allihopa nästan, de gamla vanliga. Os storebrors sambo sa när jag höll i deras son att hon tyckte jag passade väldigt bra med barn och det såg ut som jag trivdes. :) Han är väldigt söt, lilla A.


(Foto: Mikael Lindblom)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: klart jag hjälper till! säg bara till vad jag ska göra..

Tänkte försöka komma ner en dag snart.. men jobbar du alla veckodagar? :)

Kraam!

2008-09-02 @ 13:32:15
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0