Lördag

Igår kväll bestämde jag mig för att sova länge så jag blir ordentligt utvilad när jag vaknar.. men se det gick då inte. Vaknade vid halv åtta och efter det låg jag och halvsov till nio eller nåt. Lite sovmorgon fick jag ju i alla fall jämfört med veckodagarna.

Idag har vi varit på en liten promenad ner till Netto då vi handlade lite mat. 777,50 gick det på. Så mycket har jag aldrig handlat för på Netto förut. Haha.. Lite styrka i armarna fick vi också efter att ha bärt hem allt. Gammal brottare som man är så var väl inte det något problem.. höhöhö.. nej, det var faktiskt tungt! Och jag är inte stark.

Lite halvromantisk middag blev det i alla fall idag med tacos. Vi skulle tända ljus och allt men det glömde vi bort och jag kom på det när vi ätit klart.. haha, typiskt! Men det gick ju bra utan dom. Nu sitter O och tittar på Hostel. Jag var tvungen att gå därifrån.. tycker det är så äckligt med såna filmer, mår jätteilla. G ö r   i n t e   n i   d e t ?  Jag fattar inte hur någon ens kan komma på såna filmer, dem måste ju vara sjuka i huvudet på något sätt. Tänk bara att komma på att en snubba ska klippa av en tå på nån eller att knipsa av den senan på hälen. Vilken jävla hemsk fantasi!

Anyway, nu ska jag göra annat. Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0