Sjuk.

Typiskt!!!!!

Jag gick hem tidigare från jobbet igår
. Kom hem vid fyra eller nåt sånt.. Gick och la mig direkt och somnade på studs. Vaknade till vid nio sen och trodde jag sovit i flera dygn. Fattade noll. Somnade om ganska fort, vaknade när O gick till jobbet vid fem. Somnade om igen! Vaknade sen vid nio igen. 
J a g   h a r    a l l t s å   s o v i  t   c i r k a    1 6 - 1 7   t i m m a  r  ! ! ! !
Eftersom jag inte mår helt bra så har jag kanske inte sovit sådär djupt som jag gör annars utan har drömt konstiga drömmar, mardrömmar om jobbet och massa sånt.
Nu har jag i alla fall feber, bombhuvudvärk, ont i ögonen och såklart feberont i resten av kroppen.

Kan knappt fatta att jag sovit så länge.

Anyway, hemma idag. Jag tänkte ju åka hem till Hallsberg i helgen, får se hur jag mår och om jag gör det. Dessutom spelar ju Håkan i kväll!!! Det tänker jag inte missa för allt i världen! Proppar mig med panodil innan och sen tänker jag klä mig varmt och kolla. Kanske orkar jag inte stå längst fram ;P
Nu blir det mat för mig! Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0