Dagen idag och lite imorn

Jag undrar om man fortfarande får säga god "morgon" eller om det passar bättre med ett "middag".. Jag vaknade i alla fall för lite mer än en timma sen men känner mig sjukt seg i kroppen. Näsan och ögonen rinner också.. kanske dags att ta sig en kestine? (allergitablett) Sen tänkte jag dammsuga här hemma. Jag vet inte hur mycket damm det har hunnit komma fram på den lilla tid jag bott här.. men gör det ändå. :P

Och städa lite.. inte för att det är speciellt stökigt men ändå.

Imorgon fyller jag år. :) Då kommer det lite folk hit på kvällen så ska vi ha lite förfest hemma hos mig och efter det blir det krogen. Ska bli skojsigt!

Nä, frukosttime för mig! Vi hörs och kanske ses! ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

GRATTIS I FÖRSKOTT!!!!!!! :D

2009-04-24 @ 14:13:40
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0