Jobben lyser med sin frånvaro..

Slödag idag. Jag kollar runt på ams.se men där finns det inte mycket att hurra för. :/ Inte här omkring i alla fall.. i Gbg däremot... där finns det massa mycket mer jobb!

I alla fall.. jag har ju skickat iväg ansökan att få pengar från a-kassan. Så de ska göra en bedömning och sen hoppas jag verkligen att jag får lite pengar där ifrån.. i alla fall grundbeloppet på vad det nu var, typ 300 :- / dag.
Det är ju helt klart bättre än 0 :- / dag.

Måste verkligen hitta mig ett jobb, pronto!

Grejen är ju det att det finns ganska många jobb som låter superintressanta men nästan allt kräver en viss sorts utbildning och det är där det tar stopp. Jag vill bara jobba nu! Jag kan göra vad som helst! (nästintill)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du hittar nåt jobb såsmåningom :) Du kan få jobba med att städa min lägenhet! ;)

2009-04-08 @ 23:10:35
Postat av: Linda

Mcdonalds, säger jag ju!...:P

2009-04-09 @ 01:08:14
Postat av: Sandra

Patrik: Haha, eller hur va? ;P

Linda: Jag finner inte ord.

2009-04-09 @ 16:25:04
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

Ja då har du ju iaf nåt att göra ;P

2009-04-09 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0