Lite luddigt inlägg...

Vad konstigt det känns att det är fredag idag.. fast det är röd dag va? Jag tycker det känns som söndag av någon anledning. Är lite rastlös.
Lite bakis idag så har tagit det väldigt lugnt. Kanske lite vääääl lugnt faktiskt. Jag somnade till och med på soffan förut. Då är man trött.

Igår var vi ju som sagt i Ishallen och dansade. Jag höll på att dö när jag hörde att det var Flamingo Kvintetten som skulle spela. Och då menar jag inte dö som något positivt utan snarare som ett "neeeej, kill me!". Liiiiite väl lugn musik för min smak. Kan man ju inte ens dansa till!
M e n   v i   h a d e   k  u l   ä n d å   f  a k t i s k t  .   D e t   b l i r   j u    v a d   m a n   g ö r   d e t    t i l l .  : )

Jag är sjukt sugen på att gå ut på en promenad. Men då blir det väl ensamt och jag är nog alldeles för "feg" för det så här dags. Jag blir så paranoid så jag går och kollar mer bakåt än framåt. Minsta lilla ljud får mig att hoppa en meter över markytan. Helspänn verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0