Lite personligt. P-A = ett as.

Usch så arg jag blir!

..... mammas ex eller vad det är, Ws pappa, var arg på mamma över en sak. Så han beslutade att inte komma hit och lämna W, utan att mamma skulle komma dit och hämta honom istället eftersom P-A skulle jobba imorn.

Jag kände att jag behövde komma ut och få lite frisk luft så jag erbjöd mig att hämta W hos P-A.

När jag kom dit så öppnar han dörren och ser att det är jag som står där och inte mamma och han säger då: "Jaha, ja det kunde jag väl förstå att hon är för feg att komma själv. Så hon skickar dig!"
Jag talade om att jag själv hade erbjudit mig att hämta honom och att han inte hade någon anledning att vara otrevlig mot mig, och speciellt inte framför W som inte alls förtjänar att höra på hans skrik.
Då böjer P-A sig över W och säger: "Ja, din mamma är för feg för att komma hit!" Då tappade jag det totalt och sa bestämt att han inte talar illa så om våran mamma framför honom på det sättet, inte alls! Han fortsatte att vara otroligt otrevlig och talade illa om mamma, och sa sen att W inte alls tyckte om att vara hos mamma. Om han inte var tvungen att jobba så skulle han minsann inte behöva åka till mamma alls!

W blev jätteledsen och sa att han faktiskt är snäll mot honom.

Jag blir så himla ledsen och arg på honom! W behöver inte alls höra på sånt och han har ingen anledning alls att tala så illa om oss/mamma som han gjorde. För jag tar också illa upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0