Mysdag

Hej hej! :) Gud vilken härlig dag det varit idag! Jag vaknade ganska sent men sen gick jag ner och mötte Linda. Vi gick och köpte varsin glass och satte oss i bara jeans och linne uppe på Hallsberg och njöt av den varma solen. Jag som först hade på mig både linne, tröja över den och jacka.. men insåg att det blev för varmt.

Sen tog vi en liten runda till Åsbro - till Ida. Hon råkade få med sig mitt smink hem i torsdags natt. Och det kan jag ju knappt leva utan.. ;P Jodå...

Iaf, sen åkte vi hem till Lindas fader där vi åt lite påskmat i trädgården, i gräset på en matta. Gymnaster som vi är kom vi på att göra lite konster där... kullerbyttor, hjulningar, såna pansarvagnar ni vet? en ligger på rygg och håller i benen på en som står vid huvudet och håller i benen på den som ligger ner. Himla kul! Vi filmade lite.. kanske kan lägga upp den här sen. Måste bara inspektera den först och "godkänna" den. :D


I kväll ska vi faktiskt ut här i Hallsberg. Centralen. Hade först inte tänkt göra nåt men ångrade mig.. Så ska snart göra mig i ordning för snart kommer Lindabinda. :)



ps: bilder lånade av Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0