Skumbad & Veintidós.

:) Idag blir jag ett helt år äldre än vad jag var igår. Igår var jag bara 21 år men idag är jag hela 22!
Två två.
Twentytwo.
Zweiundzwanzig.
Veintidós.
Kaksikymmentä-kaksi.
Vingt-deux.
Tjugotvå.

Ja, jag tror ni fattar.

Jag hade i alla fall planerat en lång och skön sovmorgon men eftersom mobilen envisades med att ta emot en massa sms så var det bara att till slut stiga upp. :P Har tagit mig ett långt, varmt och skönt skumbad. Så nu luktar jag nog lite gott, tror jag. Luktar vårfräsht... (tvålen heter så)
Jag har till och med hunnit äta en liten frukost bestående av två mackor och en kopp citronthé med honung i. Mums. :) Nu ska jag smörja in mig för jag håller på att torka bort... Varför fick jag helt plötsligt så torr hud? Åh vad det kliar. (jag badade kanske lite för länge?)

Jaja, vi hörs säkert! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0