Sunny saturday!

Hello på er allihopa!
Härlig dag idag (ser det ut som...) Jag har inte hunnit vara ute speciellt mycket än eftesom jag vill få ordning här hemma.

På förmiddagen kom syster och hennes kompis hit en stund. Kikade på lägenheten. De tyckte den var fin, sa de. Trots att det är huller-om-buller allt. Men det är det ju när man flyttar.

Sen har jag burit ner ALLA tomkartonger utom typ två i källaren..Organiserat lite där nere med.
Bytt duschdraperi.. hon som bodde innan lämnade kvar det hon hade..men det vill ju inte jag ha. :P
Diskat den sista disken.
Och sen en massa annat småplock.

Jag ska snart gå en promenad till sjukhuset och hälsa på M som åkte in akut igår och fick stanna kvar. Lilla gumman då!

Men ska faktiskt fortsätta plocka lite mer tänkte jag. Det börjar arta sig! Jag har förresten tagit lite kort på lägenheten.. Dom får ni se senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0