tvätt och hunger.

Hej på er! :)

Fint väder ute idag också.. härligt vårväder ute! Men som vanligt har jag inte varit ute och njutit av den.. utan har tvättat sen jag vaknade och i pauserna har jag plockat ner saker i källaren och satt upp lite tavlor. Det blir nog bra här till slut. :)

Jag vaknade faktiskt av att det plingade på dörren. Det var hon som bodde här innan mig.. Vi hade bestämt att vi skulle ses för att skriva under papper om telefon och internet.. Men jag trodde stensäkert att det var på måndag vi skulle ses.. så lite pinsamt att jag sov när hon kom. Haha...

En sak som är lite jobbigt är att jag är sjuuuukt hungrig! Jag har ätit omelett i två dagar nu.. och har nog inte blivit mätt på det någon av gångerna.^^ haha..
Men jag har pasta och lite köttbullar som jag ska tillaga sen. Ska bli gott med lite gormetmat! xD Rena rama Robinson här hemma! :P

Jaja, ska ta mig en snabbdusch för att sen gå och köpa mig lite mjölk... Och kanske lite bröd. Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0