Tvätta idag.

Har faktiskt bara det planerat än så länge. Tvätta. Gud så kul va? Det är ju ändå nödvändigt om man inte vill gå omkring och lukta skunk. xD

Ska snart ta och sortera tvätten.

Sen ska jag ringa min farmor och se om jag kanske ska åka dit idag och få underskriften för borgenförbindelsen. Jag kan inte vänta! Så måste jag höra av mig till hon som äger lägenheten så vi kan bestämma en dag då vi två skriver på kontraktet. :) Och bestämma när jag ska flytta in. Men det blir nog den 15:de.

Sen måste jag också bestämma om jag ska köpa lite möbler som hon lämnar kvar. Hon skulle ha 3000:- för en säng, ett vardagsrumsbord, en tv-hylla, tv och en garderob. Det lutar ju starkt åt att jag köper det.. för måste ändå köpa det.. och då blir det ju ganska bra pris för det ändå...

Och sen måste jag ringa hundra samtal! Det borde jag göra på en gång.. men hatar att ringa såna samtal så jag drar ut på det hela tiden. Det är allt sånt som jag fortfarande står på i Bohus. Tex elen, telefon och tv osv.. Ja.. nej. Ringa på gång kanske.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0