Wohoooo!!!

Idag är jag glad. :)

Jag tvättade fyra maskiner tvätt.
Ringde fyra (eller var det fem?) olika bolag och såg till så att vi inte längre står gemensamt på olika konton. Allt gick bra och jag får tillbaka lite pengar för en försäkring.

Jag tog bussen till Åsbro - till farmor och farfar. Alla mina saker står ju där tills jag får flytta. Så jag letade igenom ALLA lådor efter mina betyg, intyg, ansällningsbevis m.m. Jag hade precis gett upp när jag kom på att jag nog ändå visste i vad allt kunde ligga. Så jag letade igenom en låda som jag gick igenom bland dom första och det ante mig.. papprerna låg ju såklart där i.
Skönt att jag har hittat dom i alla fall. Slipper jag lägga mer energi på det.

Så fick jag underskriften på borgensförbindelsen med. Yeeeeey!!!! Måste sms:a lägenhetsägaren och tala om. Glömt göra det nu! Ajajaj, fy mig.

F & f körde hem mig och jag tog med mig två resväskor med sängkläder, dukar och handdukar i som jag ska tvätta. Och en blomma som hade växt så mycket att jag behövde plantera om den. Så det har jag också gjort i kväll. :)

Ska gå ner nu och ta mig nåt att äta. Är så himla hungrig. Puss & kram! ♥

ps: bilden har ju inget med inlägget att göra..:P men ändå. En jättefin bild på Figaro som mamma tog igår. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du är smart nog att inte teckna en tvlicens för nya lägenheten :P Avssäg dig den gamla oxå.. Bra med pengar att spara, jagmenar får du köpa en tv av henne så finns det ju inga papper på att du har en tv, så då är det bara att säga nej :P



/linda

2009-04-03 @ 00:30:35
Postat av: Moster Sari

GRATTIS SANDRA TILL LÄGENHETEN!!!



KRAM MOSTER SARI

2009-04-03 @ 08:05:39
Postat av: Sandra

Linda: du är smart nog och skriver det här. :P



Sari: Tack tack tack! Ni är välkomna på lite fika sen när allt är klart! :)

2009-04-03 @ 10:30:41
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: jennie

jag vill se din lägenhet!!!!

2009-04-03 @ 15:21:42
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0