Barnasinnet kvar

God morgon alla! OM man fortfarande får lov att säga det? Kanske är mer lämpligt med ett god förmiddag men det låter så gammaldags.

Jag vaknade för ungefär en timma sen faktiskt. Tänkte plocka upp det sista här hemma nu samt diska det jag inte orkat diska tidigare. För idag blir det antagligen förfest hemma hos mig. :) Men är inte folk på så åker jag hellre hem till mamma faktiskt.

Det är maskerad idag på en krog här i stan och jag vill jättegärna dit. Problemet är att man ska komma på vad man ska klä ut sig till. Det är fan assvårt ju! Man har ju idéer men sen går dom i stupet för man inte har rätt saker hemma. Problem nummer två är att få mina vänner tycka detta låter lika kul som jag. Haha.. för fan, har ni inget barnasinne kvar? ;P Bara Linda som är på!

Jaja, hur som haver. Nu ska jag klä på mig mjuksbyxor och stääääda. Puss & kram på er!


Bilderna är från 2006 möjligtvis.. Har jag förändrats på dessa tre år?

Kommentarer
Postat av: jennie

men sandra!, du skulle ju komma hit :(

2009-08-21 @ 15:27:16
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0