Cooooooooooldplaaaaaaay!

Åh, om bara en liten liten stund så spelar Coldplay i Stockholm. Suck som fan till att jag inte är där. Vem vet när dom kommet till Sverige nästa gång liksom? Åååååååååh. Fan.

:'( Jag vill vara där och få gåshud jag med!

Mitt ex, Fredric, är faktiskt där och han har lovat mig att ta massa kort och spela in videos till mig. Sen ska han ringa mig under någon låt så jag får mig ett litet lyckorus i alla fall.
Fick nyss ett sms där han skrev att han stod ganska långt fram, framför där Chris ska spela piano. Fan vad mäktigt alltså! Shit pommes!

Haha, ja. Jag överlever väl denna dag även om det kommer bli svårt. Nu ska jag fixa mig för utgång. :) Bilder från igår och idag kommer lite senare. :) Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Hoppas att Ni tjejer får en riktigt rolig kväll!!



Kramar från moster o Co

2009-08-22 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0