:(

Usch, jag fryyyyser och har ont i halsen. Inte bli sjuk nu Sandra!!!

Fick brev från ams idag. Jag MÅSTE söka ett arbete på ett ställe där jag absolut inte vill arbeta. Men söker jag inte dit så avslutar de min a-kassa. Hur snällt är det då?
Jag ska ta och specifiera mig lite om varför jag inte vill jobba där..så ni förstår att jag har en anledning. Jo, för en kompis jobbar där just nu. Han får ta med sig jobb hem, utan betalt. Han tjänar dåligt. De verkar bara så himla oseriösa.

Men jag ska ta mig dit idag, tror jag. Så ska jag gå på den där arbetsintervjun och jag ska säga att jag vill ha på papper hur mycket jag tjänar och jag vill skriva anställningspapper och allt sånt på en gång.
Jag förstår att folk kan tycka att jag inte ska komma med krav så utan ska vara nöjd bara jag får ett jobb.

Nog för att jag inte ens fått jobbet, jag tänker mest på OM. Fan då.

Alltså, jag jobbar hellre på Mc Donald's än där.

Kommentarer
Postat av: Fredric

Uuuuuh! McDonalds vill du inte jobba på heller, jag lovar.

2009-08-24 @ 14:32:26
URL: http://fredricjacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0