F y f a a a a a n f ö r s p i n d l a r .

Fy fan! Höll på att få en hjärtattack för en liten stund sen när jag skulle plocka upp en tidning som låg på golvet. När jag lyfter på tidningen så spriner jordens största spindel fram och visar sina huggtänder. Nämnde jag att den var stor eller?

Jag skyndade mig och hämtade första bästa katt som nu råkade vara Figaro. Det tog en stund innan han lyckades lokalisera besten men tillslut såg han den. Först lekte han lite katt och råtta med den men sen smaskade han glatt i sig den.


Fy faaaan! Får rysningar bara jag ser bilden!





Mums tyckte Figaro.. kittlar dödsskönt i kistan!


Så kom Byron och ville vara med.. men då var redan spindeln slut och Byron fick vara utan kvällsmat. Skämt åsido.. De fick såklart vanlig kattmat också..

Förresten.. jag överdrev lite ovan.. det var kanske inte jordens största spindel.

Och den hade kanske inte huggtänder.

Och jag höll nog inte på att få en hjärtattack. Men hjärtklappning, det fick jag fan!

F y   f a a a a a n   f ö r   s p i n d l a r .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fy fan jag skulle typ ha dött

2009-08-13 @ 22:37:59
Postat av: jennie

uuuusch för spindlar säger jag bara!! :)

2009-08-14 @ 01:34:21
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0