Hellu!

Men vafan! Jag kan inte svara på mina egna kommentarer i min egna blogg!! Vaaarför?
Det kommer upp ett meddelande där det står "internt fel"
Igår försökte jag också men då hände det liksom inget.. datorn stor bara och tänkte i en timme innan jag gav upp. Så folket som har kommenterat och inte får svar vet nu varför. Jag är inte dryg. ;P

För övrigt så vaknade jag för någon timma sen. Trött som ett ägg. Någon ringde mig i morse, vettefan vad klockan var, på hemtelefonen. Jag har ju ingen nummerpresentatör så vet inte vem det var. Jag sov i alla fall och kunde inte svara. För då hade jag pratat i nattmössan. Bokstavligen talat. Bara svammel.

Aja, idag ska väl fortsätta min storstädning jag håller på med här hemma. I natt städade jag i alla fall badrummet. :) Men nu ska jag först och främst ta mig en dusch. Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0