Kiss. uppdat.

Det ser ut som att min statistikräknare har fått mässlingen. Ena dagen är det massa som läser och andra dagen är det knappt några alls. Som igår.. kul, 6 läsare. Mycker att hurra för eller? Nej. (UPPDATERAT: :P sorry, det var nio läsare...)

Hur som helst..jag kom nyss hem från att ha varit hos Sander. Jag, Kim och Maggan. Sen var det några fler där men orkar verkligen inte rabbla upp alla namn och sen tror jag inte heller ni bryr er sådär jättemycket. :P

När jag kom hem så trampade jag i en stor pöl det första jag gjorde. Den luktade inte parfym heller om man säger så.. en stor blöt kissehög var det alltså. Vettefan vad det är med mina katter nu alltså, tror de gör något slags uppror här hemma. Lådan är trots allt klinisk ren. I stort sett...
De gillar nog inte sanden jag köpt till dom. Kanske.

Är hur som helst jävligt trött på att det ska hålla på och lukta massa kiss här hela jävla tiden. Inte kul alls! :( Kanske får kosta på mig ett lite dyrare sorts kattsand som luktar parfym och håller bra. Det är fan värt det! Men förjävla tungt är det.. orka bära det från stan och hem liksom. Typ 5 kg i en otymplig kartongförpackning liksom.

Liksom. fan vad jag säger liksom. I verkliga livet också. Aja, anyways.. nu ska jag väl ta och lägga mig och sova bort ruset.. för lite onykter är jag allt. (Aldrig bra att skriva blogg när man känner så, jag vet, men gör det ändå)

ps, måste bara skriva in en sak till.. vet ni vad? jag hade med mig kameran ikväll, men det blev bara TVÅ bilder. På samma sak. Otroligt. ds.

Nattifnatti alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0