Marieberg

Jaha, nu har jag varit på stan och köpt Axilur till missarna. :) Ska försöka få i dom det sen alltså.. någon frivillig som vill komma hit och hålla i dom åt mig? (a)



När jag stod på apoteket så ringde pappa och sa att han var utanför mig. Han väntade på mig till jag kom hem och så kollade han på min tv som har fuckat nu i ett par månader. Han blev inte mycket klokare än mig på vad som är fel.. men kom med samma lösning som mig; "ring fastighetsskötarna, det är antagligen boxen."

Jag frågade pappa om han inte hade lust att köra mig och köpa kattsand. Och det ville han så snällt göra :) Så vi tog oss en liten sväng till Marieberg och till Djurens Center. De hade specielpris på Ever Clean just nu så om någon som läser brukar använda sig av det och snart ska till Marieberg så rekomenderar jag en sväng förbi där. 10 kg för 119:-. Svinbilligt. Jag köpte 30 kg! haha, så jag har ett tag framöver nu om man säger så.. :)

När vi ändå var på Marieberg så passade vi på att köpa doppresent till min kusin som alltså döps på lördag. Vad jag köpte kan jag tyvärr inte skriva ut här eftersom min moster läser. Och då blir det ju ingen överraskning.

Aja, folkisar! Jag ska väl ge mig på avmaskningen nu då. Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0