min dag :)

Alltså, sitter här och käkar knäckemacka med kaviar. Fan vad gott det var i början, men nu bränner det i truten på mig och jag börjar må lite lätt illa. Kanske lite mycket kaviar. :P Jag vet inte...

Jag var en sväng på stan förut. Gick först till ams och fixade. Jag var fortfarande inskriven och de anmälde mig återigen till a-kassan. Han jag pratade med sa att jag inte skulle behöva vänta 6 månader igen på att få pengar. Jag vill gärna tro på honom men vet inte riktigt om jag vågar.
"Nej, nej, nej. Jag anmäler dig nu på en gång och de har ju kvar dig där och allt.. men du ska ändå fylla i ett nytt arbetsgivarintyg."

Mm, jag kommer sääääkert få vänta 6 månader igen. Fröken optimistisk.

Tog mig en sväng längre upp på stan med. Gick till h&m och tittade där. Gick hemåt, träffade på Johan vid slottet när jag precis skulle till att ta ett kort.

 Det var trevligt att se dig igen! I know you're reading! ;P
Undrar om det inte är Johan som går där framme?                                                                   Örebro

När jag kom hem tänkte jag gå ut till parken men så fastnade jag här hemma. Den här städningen som numera har blivit ett evighetsprojekt kom emellan. Typiskt mig.

Nu ska jag snart ge katterna deras sista dos avmaskning och sen blir det kanske till att fixa någon riktig kvällsmat. Blir hur som helst ingen kaviarmacka. Inte heller någon ostmacka eftersom min ost så mysigt har börjat mögla. (wtf liksom!?)

Kommentarer
Postat av: Liiinda

Köp Kalles Prickiga, asgod och smakar bara liiite kaviar :P

2009-08-20 @ 21:15:32
Postat av: Sandra

Svar till Linda: Haha, ja jag får väl kanske göra det.. men ofta den är prickig?

2009-08-20 @ 23:42:14
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0