Riktigt obehagligt.

Alltså, för bara en liten stund sen hörde jag ytterporten slå igen.. inget konstigt med det för det händer ju rätt ofta. Men sen hör jag hur någon håller på med min brevlåda. (!!!!!!) Jag höll nästan på att få en hjärtattack.. smög mig försiktigt fram till dörren och ser att det sticker ut nåt litet från brevinkastet.

Det var en ihoprullad GÅRDAGENS NA Bostad. En gårdagens. NA Bostad.

Sen hör jag ytterporten slå igen, igen.. Jag springer till fönstret för att hinna se vem som lämnade detta till mig.. men hinner inte se..

What the fuck?

Vem? Varför?

Personen lämnade ju bara till mig! Jag kanske överdriver.. men jag tyckte fan det var obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0